Marktonderzoek

Een succesvolle marketing strategie en –implementatie vindt haar basis in kennis van de klant en de markt. Wie is mijn klant en wat zijn haar specifieke behoeften? Wat zijn de overwegingen in het beslissingsproces van de klant en welke bronnen worden geraadpleegd? Wie zijn mijn concurrenten en wat zijn hun sterke en zwakke punten? Wat vindt mijn doelgroep van mijn organisatie en mijn producten? Zijn ze tevreden, wat kan er beter? Slechts een aantal vragen waarop het antwoord van belang is.

Meten is weten! Antwoord op deze en andere vragen geeft voeding aan het optimaliseren van de marketing strategie en haar uitvoering: nl. het beter en succesvoller bereiken en bedienen van uw klanten.

Samen met marktonderzoekspartner Enneus kan Cimarron de specifieke onderzoeksbehoefte vaststellen, onderzoeksvoorstellen en methoden adviseren, het onderzoek uitvoeren en op basis hiervan adviezen geven. Geïnteresseerd om hierover door te praten, neem contact op!